Promocja oferty sprzedaży nieruchomości – jak powinna wyglądać, by była skuteczna?

Promocja oferty sprzedaży nieruchomości – jak powinna wyglądać, by była skuteczna?

By szybko i dobrze sprzedać nieruchomość, należy skupić się na stworzeniu dobrej oferty i wypromowaniu jej w sposób, który pozwoli na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów. Jako doświadczone biuro nieruchomości wiemy, jak przeprowadzić te działania.

Marketing online

W świecie rozwijającej się technologii, chcąc nie chcąc, opieramy się na działaniach online. Oferty sprzedaży pojawiają się w internecie, skąd informacje czerpią również potencjalni nabywcy, co oznacza, że bez dobrej oferty online bardzo trudno sprzedać dziś dom czy mieszkanie. Jak powinna wyglądać dobra promocja? Przede wszystkim musi być widoczna. Biura nieruchomości dysponują narzędziami i środkami, które zapewniają ciągłe podbijanie oferty, by znajdowała się w topowej części wyszukiwani. Oprócz tego, działając jako oficjalny przedstawiciel klienta, agencja może również promować oferty w wewnętrznych systemach dostępnych jedynie dla pośredników, co znacznie ułatwia dostęp do klienta realnie zainteresowanego oferowanym typem nieruchomości. Tworząc i promują oferty naszych klientów w WESTATE na bieżąco monitorujemy dane dotyczące oferty, ulepszając ją i podbijając, by była widoczna dla jak największej liczby potencjalnych klientów.

Marketing offline

Oprócz profesjonalnych działań w sieci, marketing offline to kolejny element skutecznej promocji oferty sprzedaży. Ulotki, broszury, obecność na targach branżowych oraz promocja naszych ofert w witrynach biur WESTATE to działania, które proponujemy naszym klientom, by jak najlepiej przedstawić ich nieruchomość na warszawskim rynku. Z doświadczenia wiemy, że każdy klient jest inny, tak więc staramy się dopasować rodzaj promocji do miejsca i zamieszkującej je społeczności, proponując działania skrojone na miarę.

Działanie lokalne i sieć kontaktów

Ważnym, choć często niedocenianym elementem promocji ofert sprzedażowych, jest działanie lokalne, które agencja może zaproponować, gdy ma już wypracowaną sieć kontaktów. Nasze biura zlokalizowane są w topowych częściach Śródmieścia, Pragi Południe oraz Wilanowa, a liczba przeprowadzonych transakcji zapewniła nam relacje, które umożliwiają prezentację oferty naszych klientów poza standardowymi działaniami. Masz mieszkanie na sprzedaż na Saskiej Kępie czy Mokotowie? Wiemy, komu pokazać twoją ofertę, zanim jeszcze zaczniemy promować ją w internecie! Zaufaj profesjonalistom i poznaj nasze metody działania.

 

#sprzedaż #kupno #agencjanieruchomości #biuronieruchomosci #warszawa

Napisz do nas a skontaktujemy się z Tobą